70Re: Utilitati transfer imagini disk HC91

    May 11, 2006
      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "dan_g_79"
      <dan_g_79@...> wrote:

      > O veste buna cu unitatea de 3.5", am una pe care o s-o
      > "imprumut" temporar de la un Magnavox Videowriter (un calculator
      > specializat pentru procesare de text cu imprimanta incorporata,
      > procesor Z80) si o voi incerca pe HC.

      Cred ca orice unitate poate fi folosita, chiar HD sau ED.

      > Deocamdata n-am putut incerca definitia 22disk pentru 5.25" intrucat
      > nu mai gasesc unitatea floppy si nici cablul cu conectori din aceia
      > specifici. N-am idee de unde mai pot lua una, ca nici prin talcioc
      > n-am mai vazut.

      Cablu de floppy cu conector pt 5.25 nu se mai gaseste prin magazine,
      eu am scos unul dintr-un calculator PC vechi. Unitatea de 5.25 de la
      HC are un cablu care se poate conecta la PC, dar mie nu mi-a
      functionat cu el.

      > Untatea 1541 nu mai poate fi accesata, iar ledul rosu clipeste
      > indiferent de situatie, ceea ce indica destul de probabil ca
      > procesorul s-a ars. Cred ca din cauza PC-ului la care o conectam
      > prin cablul X1541 pentru a transfera programe noi pe dischete.
      > Nici cititorul propriu-zis nu cred sa mai fie de vreun folos la
      > istorica lui capacitate de 160k... Totusi mai sper sa gasesc pe
      > undeva o unitate disponibila.

      Stiu ca asa se manifesta unitatea floppy daca e pus invers cablul de
      date, adica sta apris led-ul tot timpul. De obicei firul marcat cu
      rosu de la cablul de date sta langa firul de alimentare.

      > --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "Valentin Hristenco"

      > in
      > lui

      HC91,