69Re: Utilitati transfer imagini disk HC91

  • dan_g_79
    May 11 4:33 AM
      O veste buna cu unitatea de 3.5", am una pe care o s-o
      "imprumut" temporar de la un Magnavox Videowriter (un calculator
      specializat pentru procesare de text cu imprimanta incorporata,
      procesor Z80) si o voi incerca pe HC.

      Deocamdata n-am putut incerca definitia 22disk pentru 5.25" intrucat
      nu mai gasesc unitatea floppy si nici cablul cu conectori din aceia
      specifici. N-am idee de unde mai pot lua una, ca nici prin talcioc
      n-am mai vazut.

      Untatea 1541 nu mai poate fi accesata, iar ledul rosu clipeste
      indiferent de situatie, ceea ce indica destul de probabil ca
      procesorul s-a ars. Cred ca din cauza PC-ului la care o conectam
      prin cablul X1541 pentru a transfera programe noi pe dischete.
      Nici cititorul propriu-zis nu cred sa mai fie de vreun folos la
      istorica lui capacitate de 160k... Totusi mai sper sa gasesc pe
      undeva o unitate disponibila.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "Valentin Hristenco"
      <vhristenco@...> wrote:

      > --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "dan_g_79"

> [...]