68Re: Utilitati transfer imagini disk HC91

  • Valentin Hristenco
    May 10 10:10 AM
      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "dan_g_79"
      <dan_g_79@...> wrote:

      > Salut!
      >
      > Sunt Dan si ca nou membru pot sa spun ca acum vreo 16 ani
      > am facut primii pasi in lumea calculatoarelor alaturi de
      > minunatul C64 (pe care il mai am si acum perfect functional
      > cu exceptia unitatii de disc 1541). La inceput nu m-a impresionat
      > decat prin jocurile pline de sunet si culoare, apoi am descoperit
      > GEOS-ul si multe alte programe excelente, pe langa programarea in
      BASIC.
> [...]
      n "vremurile
      > bune".
      >
      > Tot incercand sa fac schimb de soft si jocuri cu altii, am
      descoperit
      > apoi compatibilele Spectrum romanesti, HC si CIP, mult mai
      populare la
      > noi decat ceea ce aveam eu. Astfel am ajuns in posesia unui HC91,
      > echipat complet, cu casetofon, unitate de disk 5.25"/360K, creion
      optic,
      > joystick si multe, multe programe si jocuri.
      > Pe acest HC am descoperit CP/M-ul, am invatat sa programez in
      Pascal
      > si C si am descoperit utilitatea unor aplicatii ca WordStar,
      Multiplan
> [...]
      lucra
      > si cu imagini ale dischetelor de 5.25"/360K)?
      > As mai vrea sa aflu daca se poate inlocui unitatea floppy propriu-
      zisa
      > de 5.25"/360K din carcasa metalica pentru HC91 cu una 3.5" DD
      (720K).
      > A reusit cineva acest lucru?
      >
      > Desi este un grup de discutii dedicat calculatoarelor romanesti,
      as mai
      > intreba si daca nu cumva mai are cineva vreo unitate de disk 1451-
      1581
      > pentru C64. Cea pe care o am nu mai poate fi reparata...

      Salut!
      Unitatea floppy de 5.25 se poate inlocui cu orice alta unitate DD,
      de 3.5" sau 5.25".
      De fapt, carcasa contine numai o sursa de tensiune pentru IF1 (din
      carcasa floppy-ului iese un cablu care alimenteaza partea de jos a
      HC-ului) si unitatea de disc propriu-zisa, care e una standard DD.

      P.S.: Ce a patit unitatea 1451?
    • Show all 9 messages in this topic