625Re: [RomanianHomeComputer] Re: Am doua calculatoare cobra

    Oct 16, 2009
      Intrucat am dat tonul acestor discutii pe tema cipurilor AY (ma bucur foarte mult ca am provocat discutii pe tema asta) am o intrebare: sapand cu gogu am gasit diverse alte cip-uri procesoare de sunet si ceva mai rudimentar - un converter digital analog cu rezistoare (rezistoare chioare si atat ,eventual un tranzistor in montaj AF), deci a incercat cineva asa ceva? ar iesi ceva interesant in difuzoare? ;intrucat nu ma pricep deloc la soft (si sunt sigur ca trebuie ceva gen "driver" pt asa ceva - poate o modificare in rom) intreb oameni mai avizati decat mine.

      Despre cip-ul AY pot spune ca schema se gaseste cu gogu (mai ales la o cautare dupa imagini) si nu necesita modificari in cobra sau hc ,doar se face montajul si se ataseaza pe portul de extensie (acolo se regasesc toate semnalele necesare cipului AY);in rest vom auzi sunet daca programelul pe care il rulam stie sa "caute" sau sa "trimita" date spre AY: cunoscatorii sa ma corecteze daca banuiesc gresit.

      P.S. Daca descoperim un furnizor de AY sau echivalente (nu neaparat pin la pin) sunt si eu mare amator.

      Bafta!
      Liviu (yo7hlq)

    • Show all 13 messages in this topic