621Re: Am doua calculatoare cobra

    Oct 16, 2009

      Sunt si eu interesat de 1-2 cip-uri de-astea AY. HC128 a fost proiectat sa-l includa, dar nu l-au montat pe placa, era prea scump probabil :).
      Chiar si unele jocuri de 48K il folosesc pentru efecte, deci ar fi util si pe un HC normal, 48K.
      Am comandat mai demult de pe situl asta 3 AY http://www.arcadechips.com/product_info.php?products_id=111 , dar n-am primit niciodata pachetul...s-a pierdut pe drum.
      Deci daca are cineva de vanzare, sunt interesat.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "cyware2001" <cyware2001@...> wrote:

      > Cipuri AY nu sunt chiar asa de dificil de obtinut. Mai demult se gaseau la un anumit magazin din Bucuresti (un membru numit Serban Paun stie exact unde). Se mai gasesc prin placile de la jocurile de sala (arcade), mai ales la cele de noroc (gen poker, slot machine etc) care erau pe 8 biti.
      >
      > Sau se mai gasesc la mine (am 3) si chiar am de gand sa fac interfete atasabile la portul de extensie care sa dea functia de "muzica pentru 128" (ar merge in demo-uri).

    • Show all 13 messages in this topic