620Re: Am doua calculatoare cobra

  • cyware2001
    Oct 15, 2009
      Cipuri AY nu sunt chiar asa de dificil de obtinut. Mai demult se gaseau la un anumit magazin din Bucuresti (un membru numit Serban Paun stie exact unde). Se mai gasesc prin placile de la jocurile de sala (arcade), mai ales la cele de noroc (gen poker, slot machine etc) care erau pe 8 biti.

      Sau se mai gasesc la mine (am 3) si chiar am de gand sa fac interfete atasabile la portul de extensie care sa dea functia de "muzica pentru 128" (ar merge in demo-uri).

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "bogde" <bogde@...> wrote:

      > Salut,
      >
      > Sunt si eu un marunt colectionar -- am cateva modele de HC de la ICE Felix, un CIP ... -- si bineinteles ca oferta generoasa a d-lui Gabriel e foarte tentanta pentru mine, mai ales daca d-l George Chirtoaca detine deja acest tip de calculator. Astept un semn de la dvs., d-le Gabriel.
      >
      > Despre cip-urile AY (intreba cineva) -- chiar acum incerc sa obtin cateva bucati din Hong Kong, cu mari sanse sa iau teapa (dar incerc sa fiu optimist). Va tin la curent.
      >
      > Cu stima,
      > Bogdan

    • Show all 13 messages in this topic