619Re: Am doua calculatoare cobra

  • bogde
    Oct 15, 2009
      Salut,

      Sunt si eu un marunt colectionar -- am cateva modele de HC de la ICE Felix, un CIP ... -- si bineinteles ca oferta generoasa a d-lui Gabriel e foarte tentanta pentru mine, mai ales daca d-l George Chirtoaca detine deja acest tip de calculator. Astept un semn de la dvs., d-le Gabriel.

      Despre cip-urile AY (intreba cineva) -- chiar acum incerc sa obtin cateva bucati din Hong Kong, cu mari sanse sa iau teapa (dar incerc sa fiu optimist). Va tin la curent.

      Cu stima,
      Bogdan

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "George Chirtoaca" <george_chirtoaca@...> wrote:

      > Salut!
      >
      > Multumesc pentru oferta. Eu am deja 2 calculatoare Cobra, deci daca e altcineva interesat, poate discuta cu domnul Gabriel.

    • Show all 18 messages in this topic