618Re: Am doua calculatoare cobra

  • Liviu G
    Oct 15, 2009
      > Sa reproiectezi Cobra de la zero nu cred ca merita, mai degraba cu cunostintele de acum sa faci un calculator compatibil spectrum cu memorie mai multa si eventual interfata IDE la care sa poti conecta un HDD sau CD-ROM ar fi mult mai util. Eventual cu o parte video ceva mai imbunatatita si cu posibilitatea utilizarii mouse-ului.

      Parerea mea: merita o reproiectare Cobra de la zero cu componente actuale (pentru reducerea numarului de circuite integrate - implicit a consumului de energie, a dimensiunilor si a tensiunilor de alimentare) ,in acelasi timp sa poata fi construita in regim de amator (altfel poate fi ingramadita toata intr-un xilinx).DAR care sa faca exact acelasi lucru ca si cea originala ,eventual cu maximul de upgrade-uri care s-au facut la vremea ei (80k Ram si FDD - aici merge unul de 3,5" intrucat cel de 8" e greu de gasit) si bineinteles schimbarea conectorilor si a tastaturii.

      Daca ii adaugam performante interne (viteza ,ram si alte chestii) nu va mai fi Cobra.Cand voi avea timp voi incerca interfata Dr.Beep care nu presupune modificari hw in Cobra (din cate am inteles eu - doar o rutina in rom-ul basic).

      PS: poate face cineva rost de cip-uri AY ?cred ca am fi multi amatori

      Bafta.
    • Show all 13 messages in this topic