528Re: [RomanianHomeComputer] Re: Legat de EEPROM-uri si FLASH-uri...

  • copcea@yahoo.com
    Aug 3, 2009

      74S188 este un PROM de 256 de biti utilizat in bucla PLL digitala de citire a datelor de pe discheta, iar continutul este urmatorul:

         Adresa  ConĊ£inut Adresa   ConĊ£inut

      0O      Ol    10       0l

      Ol      Ol    11       02

      02      02    12       03

      03      03    13       04

      04      03    14       05

      05      04    15       06

      06      05    16       07

      07      06    17       08

      08      0B    18       09

      09      0C    19       0A

      OA      0D    1A       0B

      OB      0E    1B       0C

      0C      0F    1C       0D

      OD      0F    1D       0E

      OE      00    1E       0F

      OF      01    1F       00

      Prom-ul "poate" fi inlocuit cu succes cu circuite logice TTL/CMOS, ca de exemplu:
      - doua decodificatoare CMOS 4/16 + logica de 5 biti suplimentara, pentru adrese;
      - 16 drivere de 4 biti, cu colector in gol (4 biti deoarece continutul datelor nu depaseste 0F)

      Ma rog, ar iesi o placa destul de marisoara chiar si cu componente smd, dar nu imposibil de facut.

      Cristian

      From: Cosmin DUMITRESCU <cosminvs@yahoo. com>
      To: RomanianHomeCompute r@yahoogroups. com
      Date: Sunday, August 2, 2009, 6:40 PM

      Salut,

      Pentru cei interesati e bine de stiut ca am posibilitatea sa sterg, sa scriu si sa citesc EPROM-uri. Cred ca toate tipurile. Am deasemenea o gramada de EPROM-uri dar majoritatea sunt 27512 si 27256 pe care le pun la dispozitia celor interesati. Totul gratis evident.

      Cosmin