525Re: Legat de EEPROM-uri si FLASH-uri...

  • Cosmin DUMITRESCU
    Aug 2, 2009

      Pentru cei interesati e bine de stiut ca am posibilitatea sa sterg, sa scriu si sa citesc EPROM-uri. Cred ca toate tipurile. Am deasemenea o gramada de EPROM-uri dar majoritatea sunt 27512 si 27256 pe care le pun la dispozitia celor interesati. Totul gratis evident.

      Cosmin