      From: Alex Danes <alexdanes2002@...>
      Subject: Re: [RomanianHomeComputer] Re: Calculatorul, nimic mai simplu
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Date: Wednesday, February 25, 2009, 2:27 PM

      Vin maine dimineata eu (3 am si eu). Ce numar are sala ?

      From: George Chirtoaca <george_chirtoaca@ yahoo.com>
      To: RomanianHomeCompute r@yahoogroups. com
      Date: Tuesday, February 24, 2009, 2:26 PM

      Salut,

      Eu tot ce am gasit am scanat si am pus pe situl
      http://george. chirtoaca. googlepages. com/documentatio n.html . Mai sunt
      acolo si carti scanate de membrii grupului.
      Mai am de scanat volumul 1 din "ABC de calculatoare personale".

      Ar mai fi urmatoarele carti de care am auzit, pe care nu le am:
      1. "Minunata lume a HC-ului : programe demonstrative in limbajul de
      asamblare Z80" de Ion Diamandi, Vlad Atansiu, ISBN 9739562671.
      2. "Totul despre ...Calculatorul personal aMIC, Editura Tehnica
      Bucuresti.1985" - A. Petrescu, F. Iacob, Gh. Rizescu, C. Novacescu, E.
      Decsov, T. Ilin, F. Bar, R. Berindeanu, D. Panescu.
      3. Microcalculatoare FELIX M18 M18B M118 vol I si II - A.Petrescu si
      altii, Ed. Tehnica, 1984.

      Am mai gasit enumarate multe carti romanesti de informatica aici:
      http://www.ionivan. ro/ISTORIA- INFORMATICII/ istorie-carti. htm .

      --- In RomanianHomeCompute r@yahoogroups. com, Alex Danes
      <alexdanes2002@ ...> wrote:

      > Cu siguranta. Poate ar trebui sa facem o lista de carti despre
      calculatoare romanesti, sa vedem ce avem deja si ce mai trebuie scanat
      si adaugat.

      suplimet si
      daca da,

      <*> Your email settings: