452Re: Calculatorul, nimic mai simplu

    Feb 24, 2009

      Eu tot ce am gasit am scanat si am pus pe situl
      http://george.chirtoaca.googlepages.com/documentation.html . Mai sunt
      acolo si carti scanate de membrii grupului.
      Mai am de scanat volumul 1 din "ABC de calculatoare personale".

      Ar mai fi urmatoarele carti de care am auzit, pe care nu le am:
      1. "Minunata lume a HC-ului : programe demonstrative in limbajul de
      asamblare Z80" de Ion Diamandi, Vlad Atansiu, ISBN 9739562671.
      2. "Totul despre ...Calculatorul personal aMIC, Editura Tehnica
      Bucuresti.1985" - A. Petrescu, F. Iacob, Gh. Rizescu, C. Novacescu, E.
      Decsov, T. Ilin, F. Bar, R. Berindeanu, D. Panescu.
      3. Microcalculatoare FELIX M18 M18B M118 vol I si II - A.Petrescu si
      altii, Ed. Tehnica, 1984.

      Am mai gasit enumarate multe carti romanesti de informatica aici:
      http://www.ionivan.ro/ISTORIA-INFORMATICII/istorie-carti.htm .

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Alex Danes
      <alexdanes2002@...> wrote:

      > Cu siguranta. Poate ar trebui sa facem o lista de carti despre
      calculatoare romanesti, sa vedem ce avem deja si ce mai trebuie scanat
      si adaugat.

    • Show all 17 messages in this topic