2981RE: comunicatie seriala la hc2000

  • bogde
    Mar 3, 2014
      legat de cod nu prea am la ce sa fac share, am folosit numai exemplele din manual:
      10 FORMAT "t";9600
      20 OPEN#4,"t"
      30 PRINT INKEY$#4;
      40 GO TO 30
      sau, cu aproximativ acelasi rezultat (mi se pare ca merge mai bine):
      10 FORMAT "t";9600
      20 OPEN#4,"t"
      30 MOVE #4 TO #2
      pasrtea asta functioneaza. pe PC folosesc hercules sau putty setate corespunzator (cum e descris in manualul de HC2000 sau de IF1). am legat asa:
      masa de la pc la pinul 6 de la hc (cred ca e comun cu 7,8 si 9)
      dtr de la pc la pinul 2 de la hc
      tx de la pc la pinul 4 de la hc
      ce tastez in putty sau hercules apare pe ecranul hc-ului. partea cu bufferul de 1 octet e bineinteles corecta, daca din hercules dau Send cu un sir mai mare, la hc ajung maxim doua caractere. cei care folosesc hercules stiu la ce ma refer cu Send si celelalte. de asemenea, codul de mai sus functioneaza si daca inlocuiesc "t" cu "b" (din canal text in canal binar). de asemenea, pare sa functioneze si cu viteza de 19200.

      pentru transmisia de la HC la PC am folosit tot exemplul din manual:
      10 FORMAT "t";9600
      20 OPEN#3,"t"
      30 LLIST
      am incercat si cu PRINT #3;"text", LPRINT si alte chestii care mi-au mai trecut prin cap, nimic nu mi-a reusit.
      am legat ca mai sus, plus:
      rx de la pc la pinul 1 de la hc apoi
      rc de la pc la pinul 3 de la hc
      am vazut ca intr-adevar DTR trebuie sa fie high pentru ca transmisia sa inceapa (in hercules se bifeaza DTR, putty se pare ca face automat). can DTR trece in high, HC-ul face dungi alb-negre pe border si pare sa transmita, totul de incheie cu 0:OK, insa la PC nu receptionez nimic.

    • Show all 5 messages in this topic