2960Re: [RomanianHomeComputer] Programare in basic, cum cobori o linie?

  • Bogdan Puscas
    Jan 31, 2014
      Apare direct, ca la numere, doar ca nu e nimic "redefinit" in ele. La pornire, se copiaza imaginea din ROM de la matricea de caractere normale in RAM intr-o zona de RAM libera (inceputul zonei e citit de generator din variabila de system UDG de la adresa 23675). De acolo iti scoate USR adresa de inceput (un calcul simplu de deplasament).

      http://www.old-computers.com/download/ice-felix/hc-2000/ice-felix_hc2000_usermanual.pdf

      2014-01-31 Viomusic Studio <viomusicstudio@...>:

      Vreau sa vad cum arata fiecare litera in modul grafic, sa stiu care merge sa fie pus ca o nava de exemplu etc. Credeam ca apare direct cum apar la numere. Aici raman tot litere si le vezi doar dac arulezi programul. Care este documentatia?

      On Friday, January 31, 2014 3:31 PM, Bogdan Puscas <rftghost@...> wrote:

      Hmm, nu inteleg ce vrei sa faci..

      UDG-urile sunt setul de caractere din modul grafic (ai citit documentatia?), altele decat cele de pe 0-9.
      Adresele din generatorul de caractere se obtin cu USR (de ex, USR "A" o sa iti intoarca adresa pentru A in mod grafic).

      Daca vrei sa redefinesti tot setul de caractere, e alta poveste...

      Bogdan.

      2014-01-31 Viomusic Studio <viomusicstudio@...>:

      Inca ceva daca stie cineva. Cum se obtin UDG-urile grafice? Fac un tutorial in care este un mic program prezentat, si zice ca se obtin in modul grafic apasand litera corespunzatoare (E,F,G).

      On Friday, January 31, 2014 2:41 PM, Viomusic Studio <viomusicstudio@...> wrote:

      Mersi.

      On Friday, January 31, 2014 2:39 PM, Ivanescu Bogdan <payty@...> wrote:

      te duci pe linia aia cu sagetile, daca ai hc-2000 ai direct taste cu sageti, daca nu CS+6 sau 7

      apoi dai pe tasta edit (sau CS+1) si iti aduce linia jos.

      ca tot veni vorba de programare, poate stie cineva:

      cum pot face sa ascund de pe o discheta anumite fisiere?

      De exemplu am un joc care are un loader, un bloc de screen si un alt bloc de date (jocul propriu-zis).

      Am observat la niste imagini de discheta de aici de pe forum ca se poate ca atunci cand dau CAT 1 sa imi apara doar primul bloc, cel cu loaderul, nu si restul.