2956Re: [RomanianHomeComputer] Programare in basic, cum cobori o linie?

  • Bogdan Puscas
    Jan 31, 2014
      Pentru partea cu "ascunsul" de fisierelor., manualul e inca odata prietenul nostru...

      Daca la un nume de fisier pe disk, pe pozitia 10 pui codul caracterului vizibil + 128, atunci e sarit de CAT.

      Bogdan.

      2014-01-31 Ivanescu Bogdan <payty@...>:

      te duci pe linia aia cu sagetile, daca ai hc-2000 ai direct taste cu sageti, daca nu CS+6 sau 7

      apoi dai pe tasta edit (sau CS+1) si iti aduce linia jos.

      ca tot veni vorba de programare, poate stie cineva:

      cum pot face sa ascund de pe o discheta anumite fisiere?

      De exemplu am un joc care are un loader, un bloc de screen si un alt bloc de date (jocul propriu-zis).

      Am observat la niste imagini de discheta de aici de pe forum ca se poate ca atunci cand dau CAT 1 sa imi apara doar primul bloc, cel cu loaderul, nu si restul.