2955Re: [RomanianHomeComputer] Programare in basic, cum cobori o linie?

  • Bogdan Puscas
    Jan 31, 2014
      Scuze,

      Nu cred ca am inteles eu intrebare...

      Ca se le obtii, tre sa faci urmatoarele:
      CS+9 (intri in mod grafic - cursorul se schimba in G). Apesi litera care te intereseaza. Apesi din nou CS+9. Singura indicatie ca e ceva special cu litera aia (inainte de a umbla la e cu poke) e faptul ca atunci cand ajungi pe ea, cursorul trece in G (normal e pe L).

      Reiterez, inainte de a incerca macar ceva pe HC/HC2000, trebuie parcursa documentatia. Sunt cateva pagini (tot manuala are sub 20 de pagini), dar e important.

      Bogdan.

      2014-01-31 Bogdan Puscas <rftghost@...>:
      Hmm, nu inteleg ce vrei sa faci..

      UDG-urile sunt setul de caractere din modul grafic (ai citit documentatia?), altele decat cele de pe 0-9.
      Adresele din generatorul de caractere se obtin cu USR (de ex, USR "A" o sa iti intoarca adresa pentru A in mod grafic).

      Daca vrei sa redefinesti tot setul de caractere, e alta poveste...

      Bogdan.

      2014-01-31 Viomusic Studio <viomusicstudio@...>:

      Inca ceva daca stie cineva. Cum se obtin UDG-urile grafice? Fac un tutorial in care este un mic program prezentat, si zice ca se obtin in modul grafic apasand litera corespunzatoare (E,F,G).

      On Friday, January 31, 2014 2:41 PM, Viomusic Studio <viomusicstudio@...> wrote:

      Mersi.

      On Friday, January 31, 2014 2:39 PM, Ivanescu Bogdan <payty@...> wrote:

      te duci pe linia aia cu sagetile, daca ai hc-2000 ai direct taste cu sageti, daca nu CS+6 sau 7

      apoi dai pe tasta edit (sau CS+1) si iti aduce linia jos.

      ca tot veni vorba de programare, poate stie cineva:

      cum pot face sa ascund de pe o discheta anumite fisiere?

      De exemplu am un joc care are un loader, un bloc de screen si un alt bloc de date (jocul propriu-zis).

      Am observat la niste imagini de discheta de aici de pe forum ca se poate ca atunci cand dau CAT 1 sa imi apara doar primul bloc, cel cu loaderul, nu si restul.