2935Re: [RomanianHomeComputer] RE: Dau oricat pentru un CIP 04 sau un Cobra ! :)

  • payty
    Jan 23, 2014

      poze aici:

      http://postimg.org/image/m2rqsvtsn/
      http://postimg.org/image/mn93kh5en/
      http://postimg.org/image/5scsnta5b/

      Nu l-am mai demontat dar daca e necesar, pot face si asta. Are doar doua epromuri, unul pt boot si celalalt cu basicul si opusul.

      E facut pt 5V, cu memorii modelul mai nou.

      Nu sunt foarte convins ca vreau sa il vand, dar daca primesc o oferta ok, mai discutam. Se poate proba in orice fel.

      Mai exista si unitatea floppy cu care a venit, in cutie de tabla, dar nu o am acum la indemana.

    • Show all 17 messages in this topic