2889Re: [RomanianHomeComputer] MMN8080

  • Patitoiu Ionut-Catalin
    Jan 4, 2014
       Din cate cunosc eu  circuitul  a fost folosit mi se pare la hc din seria 2000  si la unele punti RLC  produse de IEMI Bucuresti. sau daca ai vro "pila" ai putea sa  gasesti  poate pe la cei  care lucreaza la modernizarea electrocentralelor  . Acesta a mai fost folosit si la anumite calculatoare de proces

      On Saturday, January 4, 2014 8:16 AM, Ivanescu Bogdan <payty@...> wrote:

      salut,

      incearca sa cauti si pe www.elforum.ro. e un forum de electronisti si s-ar putea sa gasesti destul de usor. eu mi-am cumparat 2 hc-uri de acolo.

      succes!

      From: "cedrik@..." <cedrik@...>
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Sent: Saturday, January 4, 2014 2:48 AM
      Subject: [RomanianHomeComputer] MMN8080

      salut ..nu mai tin minte  daca v-am mai intrebat sau nu asta, dar caut cu disperare procesor MMN8080 ... aveti idee in ce calculatoare s-au folosit ? in toate romanesti care le am e MMN80  ...   aveti careva cumva unul de dat pe bani sau la schimb cu alte chestii?
      multumesc

    • Show all 3 messages in this topic