2848RE: softuri Varox SRL

  • nicadi_2005
    Oct 17, 2013

      Cred ca pot sa te ajut eu - daca mai ai nevoie. Am experienta cu recuperarea programelor de Speccy de pe casete dificile, chiar daca nu sunt codate conform modelului standard.

      Insa va trebui sa te rog sa postezi fisierele audio din nou; cele anterioare nu mai sunt disponibile.

      Toate cele bune,

      N/A

      P.S. Ca sa mai reduci din dimensiunea fisierelor, este posibila comprimarea lor cu un codec fara pierderi, de ex. FLAC (https://xiph.org/flac/care este si gratuit.

      ---In romanianhomecomputer@yahoogroups.com, <nickxyzt@...> wrote:

      Ar fi minunat! Pe mine ma intereseaza, si cred ca ar trebui sa existe obligatoriu ca punct de referinta.
      Off-topic: "invatarea prin joc" este o sintagma extrem de des folosita in pedagogie, in toate cartile.

      Din ceea ce scrie in nota autor, mai exista mat5, mat6, mat7, mat8, fizica7, fizica8, engleza, franceza (acestea urmau a fi produse - nu stiu insa daca s-au produs sau nu).
      Mat5 este partial convertit in format z80, dar as vrea sa le convertesc in format tzx, impreuna cu restul colectiei. Anul acesta se fac 20 de ani!

      De asemenea, aproape am terminat mat3, dar nu am reusit sa convertesc un soft, l-am pus aici:
      http://www.invatasingur.ro/3-06.wav
      Eroarea este la screen - nu am reusit sa il convertesc. Rog pe cine are timp si priceperea necesara sa ma ajute. Ma intereseaza DOAR screenul.
      In rest, le-am convertit pe toate.

      Toate cele bune,
      Nicolae Popa
    • Show all 22 messages in this topic