2838Re: [RomanianHomeComputer] vinde cineva multe hc-uri, la un pret decent

  • Radu Costin
    Sep 24, 2013
      multumesc frumos.

      From: Andrei Iancu <andrei@...>
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, September 24, 2013 11:00 AM
      Subject: [RomanianHomeComputer] vinde cineva multe hc-uri, la un pret decent

      Salut,

      Căutând alte chestii, am dat de următorul anunţ, printre radioamatori :

      "Vand o serie de 7 calculatoare HC-90 cu alimentator si cablu de monitor.
      Doua dintre ele nu au modulator. Acestea au pretul de 85 lei / buc. + 15 lei Posta Romana.
      Restul au pretul de 100 lei / buc. + 15 lei Posta Romana.
      Pentru cine cumpara toate cele 7 HC-uri pretul = 600 lei + taxe postale.
      "

      Pentru cine e interesat... :)

      Succes vă doresc !

      Andrei Iancu