2829RE: Adaptor / convertor CGA-VGA pentru HC

  • payty
    Sep 18, 2013

       ma poate ajuta cineva cu o poza a unui cablu functional pt acest convertor, sau macar o explicatie?

      Am cumparat si eu unul si din pacate nu vad decat o imagine stricata din care nu se intelege nimic.

      Daca apas pe tastele calculatorului, imaginea nu se schimba in niciun fel.

      Am legat semnalele RGB la pinii 3,4,5 , HS la 8 si VS la 9. GND la pinul 2 (pinii sunt cei de la HC).

      Din cate vad pe placa exista HS, VS si S. Firul gri era legat in dreptul lui S dar l-am mutat la HS .

      (oricum nu merge in niciun fel).

      --- In romanianhomecomputer@yahoogroups.com, <yo3ghm@...> wrote:

      Eu am gasit ceva care se poate modifica :
      http://elm-chan.org/works/crtc/report.html
      ...doar ca eu nu ma pricep la VHDL sau Verilog..asa ca e doar o idee.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Bogdan Marcu <bobybmc@...> wrote:

      > Exista una o sa caut unde am gasit si va zic.
      >
      > Sent from my iPhone

    • Show all 17 messages in this topic