2827RE: RE: imprimanta matriciala color pt. C64, C64 defect

  • nekitu
    Sep 3 1:51 AM

      Poti sa imi dai niste preturi pentru: Epson, Amstrad si Mac, separat si impreuna, multumesc.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, <romanianhomecomputer@yahoogroups.com> wrote:

      coletul pleaca azi la Bogdan Marcu pentru ca doreste ambele C64 + imprimanta matriciala color.

      pentru cei interesati mai am urmatoarele: Osborne 1, Epson HX20, Macintosh Plus, Compaq Portable II, IBM P70, IBM L40SX, Amstrad PPC512D si altele. Toate din lista de mai sus sunt functionale, prefer schimburi.

      alex

      --- In romanianhomecomputer@yahoogroups.com, <alexandru_floca@...> wrote:

      scuzati faptul ca vine mai greu raspunsul dar muncim cu drag si spor

      --- In romanianhomecomputer@yahoogroups.com, <bobybmc@...> wrote:

      Nu iese cu sange dar asteptam si eu un raspuns, cred ca asa se procedeaza, pentru ca ma gandeam inca daca sa le iau la pachet sa doar c64 defect dar asta e.
      Succes!

      Sent from my iPhone

      On 02.09.2013, at 12:01, <alexandru_floca@...> wrote:

      hooo nu vreau sa iasa cu sange!!!

      primul care a intrebat de el a fost un mail trimis direct pe adresa mea la 10 min dupa ce am pus anuntul si nu este Bogdan Marcu.
      primul care a zis ca il cumpara a fost Ned Nik prin urmare as inclina sa il dau primuia care a zis ca il cumpara, restul care doar au intrebat erau nehotarati inca la momentul respectiv.

      daca nu e graba, in Brasov pot sa il aduc si personal (vin de 2-3 ori pe luna la Brasov (acasa))

      imprimanta nu o vrea nimeni?

      --- In romanianhomecomputer@yahoogroups.com, <nekitu@...> wrote:

      eu l-am intrebat primul de model :) mememe!!!

      Sent from Yahoo! Mail on Android