      From: alexandru_floca@... <alexandru_floca@...>;
      To: <RomanianHomeComputer@yahoogroups.com>;
      Subject: [RomanianHomeComputer] RE: imprimanta matriciala color pt. C64, C64 defect
      Sent: Mon, Sep 2, 2013 5:40:45 AM

      deci, C64 a doua varianta cu carcasa alba si taste deschise la culoare, nu porneste de loc, led-ul de alimentare se aprinde dar nu apare nicio imagine pe tv, nu am timp si nici piese de schimb pt. reparatie.

      prefer sa nu trimit cu posta si daca trimit in niciun caz ramburs (nu vreau sa stau de 2 ori cate o ora la coada)
      eventual trimit cu ramburs cu fan courier.

      la pachet cu imprimanta: 350 ron,
      separat:  50 ron C64 defect si 400 ron imprimanta.

      --- In romanianhomecomputer@yahoogroups.com, <nekitu@...> wrote:

      Il cumpar eu, contacteaza-ma pentru detalii. mulrumesc

      Sent from Yahoo! Mail on Android