278Re: [RomanianHomeComputer] Re: Transformator placa HC85

  • dan g
    Mar 3 11:46 AM
      Placa este HC80B.
      Iata placa cu traful respectiv marcat cu rosu. De asemenea as dori o indicatie referitor
      la pinii unde trebuie conectat difuzorul (capsula telefonica).

      yo3ghm <yo3ghm@...> wrote:
      --- In RomanianHomeCompute r@yahoogroups. com, "dan_g_79" <dan_g_79@.. .>
      wrote:

      > Salut!
      > Cu ce as putea inlocui transformatorul circular de pe placa de HC85
      > (cel aflat in partea dreapta sus)? A fost lovit, s-a deteriorat si
      > trebuie inlocuit, ca nu mai merge...

      Salut !
      Posteaza o poza cu zona aferenta, ca sa stiu la ce varianta de placa de
      HC-85 te referi. Banuiesc ca este aia cu LS-uri facuta de ICE-Felix,
      sau alta ?