2760Re: [RomanianHomeComputer] Re: HC-2000

  • Viomusic Studio
    Aug 16, 2013
      Si nu se poate inlocui unitatea cu una normala de pc? Intreb deoarece nu am folosit niciodata floapa mare. De ce oare le-or fi facut asa? Daca modelul era clar conceput cu floppy normal? Sau a fost criza de floape? :)

      From: Bogdan Puscas <rftghost@...>
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Sent: Friday, August 16, 2013 1:49 PM
      Subject: Re: [RomanianHomeComputer] Re: HC-2000

      Hmm, arata exact ca un HC2000 normal, doar ca in loc de floapa de 3", are un capac de tabla/plastic negru (la mine era pus prost, statea un pic cascata carcasa, cam de 1 mm).
      In spate are ditai pamblica, cu un conector destul de anemic prins de ea, si floapa de 5" intr-o carcasa de tabla de tanc (email alb).

      2013/8/16 Viomusic Studio <viomusicstudio@...>

      Cum arata acest model? Numai are gaura si lacasul pt floppy 3'5"?

      De la: payty <payty@...>
      Către: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Subiect: [RomanianHomeComputer] Re: HC-2000

      cum ziceam la un moment dat, am mai facut rost de inca un HC-2000, dar cu unitate externa, de 5.25.

      E vreo diferenta in ROM legata de aceasta unitate?

      Am vazut ca nu prea interactioneaza cu fdd-ul daca ii pun unitatea de 3.5

      in schimb cea cu care a venit mi se pare ca o apeleaza. N-am discheta pt ea ca sa vad daca merge 100%.

      Am mai constatat ca daca pun pe emulatorul de floppy imagini de dischete de 5.25 nu le citeste. Pot fi convertite la formatul de 80 piste?

    • Show all 93 messages in this topic