2694Re: HC-2000

  • payty
    Aug 1, 2013
      Din pacate vad ca nu merge nici cu asta. Aseara n-am avut timp sa fac prea multe incercari, doar am copiat fisierele pe card si am incercat asa.

      fisierul trimis e unul pe care l-ai folosit si la tine merge?Ca nu imi explic care e chestia. Banuiesc ca interfata floppy de hc-2000 e identica la toate HC-urile.

      O sa vad mai multe combinatii de jumperi sau ce s-ar mai putea incerca.

      Nici cititorul de carduri nu e prea stralucit, adica uneori cand il bag in USB nu il vede, dar presupun ca daca reusesc sa copiez pe card fara eroare, nu are de ce sa nu mearga. Am sa incerc si din Windows XP, ca poate nu ii place Windows 7 x64.

      Cardul l-am formatat FAT32 si la allocation unit size am pus default.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Bogdan Marcu <bobybmc@...> wrote:

      > Pai cu programul cu care faci imaginile ai acolo sa faci fisierul de configurare al emulatorului, fara el nu merge!
      >
      > Sent from my iPhone

    • Show all 93 messages in this topic