      From: adrian sova <adifreemail@...>
      To: "RomanianHomeComputer@yahoogroups.com" <RomanianHomeComputer@yahoogroups.com>
      Sent: Sunday, July 14, 2013 2:50 PM
      Subject: [RomanianHomeComputer] Re: softuri Varox SRL

      Grea munca... am incarcat in spin programele mat3 si mp14 (exercitii si probleme), in real mode tape si apoi le/am salvat in format z80. Nu par a avea vreo protectie. Pentru mat3 am si fisierele audio (wav,8bit,44100), dar fiind f mari (150Mo) nu le mai pun pe site.

    • Show all 22 messages in this topic