2656Re: tv Hyundai pt HC sau adaptor

  • tmulicz
    Jul 21, 2013
      Salut

      Mufa aia jack cu 4 pini este videocomplex, audio stanga/dreapta si masa.
      Am si eu un mini TV Vortex la lucru, posibil sa aibe acelasi pinout. Pot sa verific dar probabil va mai dura cateva zile pana ajung la birou.

      Poti sa le incerci si la noroc, masa ar trebui sa fie capatul dinspre cablu iar una din celelalte trei e video.
      Cum semnalul video este max 1V cred ca nu se intampla nimic daca-l bagi accidental pe intrarea audio - rog un electronist sa confirme

      Cat timp nu stii alocarea exacta a pinilor, personal nu as folosi un jack stereo (3 pini) sa nu faca cumva scurt intre intrarea video si unul dintre audio.

      Thomas

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Viomusic Studio <viomusicstudio@...> wrote:

      > Am cumparat miniTv Hyundai, nu am cablu pt el si nic bani momentan sa iau unul. Are doua intrari AV, ambele cu aceeasi mufa, cred ca este o mufa jack dar nu 4 pini in loc de 3 cum e cea normala audio. Prin casa am cateva cabluri audio cu un jack si doua rca, as putea folosi unul din acesta? Nu stiu cum e pinoutul si daca ajunge mufa la partea video composite a tv. Oricum sonorul nu ma intereseaza daca merge doar un difuzor ca oricum e mono hc.

    • Show all 13 messages in this topic