2654Re: [RomanianHomeComputer] Re: tv Hyundai pt HC sau adaptor

  • Viomusic Studio
    Jul 20, 2013
      Am cumparat miniTv Hyundai, nu am cablu pt el si nic bani momentan sa iau unul. Are doua intrari AV, ambele cu aceeasi mufa, cred ca este o mufa jack dar nu 4 pini in loc de 3 cum e cea normala audio. Prin casa am cateva cabluri audio cu un jack si doua rca, as putea folosi unul din acesta? Nu stiu cum e pinoutul si daca ajunge mufa la partea video composite a tv. Oricum sonorul nu ma intereseaza daca merge doar un difuzor ca oricum e mono hc.
    • Show all 13 messages in this topic