2616Re: [RomanianHomeComputer] Re: C64

  • Viomusic Studio
    Jul 14, 2013
      Sal. Ma intereseaza si joystickul si C64 chiar daca nu e functional l-as lua sa imi fac o tastatura reto pt pc cu carcasa lui :) nostalgia de... Pai fa-mi si mie un pret pt ambele, avand in vedere ca nu functioneaza c64. Esti din Bucuresti? Si pune si mie nisue poze cu ele daca vrei, mersi mult. Am vazut ca s-a mai interesat cineva, sper ca tii cont ca eu am fost primul :) . Stima.

      From: alexandru_floca <alexandru_floca@...>
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Sent: Sunday, July 14, 2013 11:24 AM
      Subject: [RomanianHomeComputer] Re: C64

      salut,

      daca vrei am eu un C64 DTV, versiunea 2 - PAL, merge perfect, singura problema e ca au curs o data niste baterii in el dar nu a afectat electronica de loc, sunt putin corodate arcurile din suportul de baterii.

      am si un C64 defect de vanzare/schimb, nu am avut timp sa ma ocup de el, avantajul e ca aproape toate circuitele sunt in socluri.

      daca te intereseaza unul dintre cele doua, astept o oferta (as prefera un schimb cu un homecomputer romanesc sau nu sau alte componente pc vechi de tot (anii 80))

      weekend frumos,
      alex

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "nekitu" <nekitu@...> wrote:

      > Da, 90% merg pe paypal, dar nu ai deloc card ? il poti atasa la paypal account si iti ia el din contul cardului. E mai safe asa. Daca nu ai, da, e mai greu, poate transfer bancar. Succes!

    • Show all 13 messages in this topic