2512Re: Iesire AV CIP 03 ca si composite/RCA socket

  • nekitu
    Jun 14, 2013
      Am incercat sa ii pun video out, dar se pare ca nu merge deloc, nici pe RF nu il gasesc pe TV, sunetul la taste se aude, deci logica e ok in el.

      Eu cred ca fac corect ce fac, dar se pare ca nu prea merge treaba :).

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Ned Nik <nekitu@...> wrote:

      > Haha, multumesc mult Liviu, de cautat am cautat, dar posibil ca google skills la capitolul romanian home computers e slab, :) o sa ma uit si vedem ce iese, o sa cer ajutor de la un amic electronist. Multumesc inca odata pentru ajutor.

    • Show all 8 messages in this topic