207Re: Arhiva Mecosoft

    Jul 2, 2007

      Nu-mi amintesc vre-o legatura. Arhiva contine programe realizate de
      Mecosoft. Detalii despre programe poti afla de la domnul Ionut
      Gheonea, deasemenea membru al grupului.

      Spune-mi te rog ce inseamna ca nu merge downloadat. Nu e activ
      link-ul? Dai click si nu vine fisierul? Eu am incercat acum si la mine
      merge.
      Daca totusi nu merge, ti le trimit eu pe email.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "Marian Cascaval"
      <mariancascaval@...> wrote:

      > Stie careva de ce nu merge downloadată arhiva Mecosoft din
      sectiunea
      > 'Files/Romanian Computer Software'?
      >

      > Dacă mi-aduc bine aminte, nu erau cumva acele jocuri cu Popas ???
      >
      > Cam prin '93, '94 sau '95 am cumpărat de la o ... tutungerie
      casete cu
      > un persoanj pitoresc 'Popas' şi eram tare uimit ca la vremea
      aceea se
      > mai ocupa cinvea de soft pe HC.
      > Iar acum cind am vazut in sectiunea de fisiere arhiva "mecosoft.rar",
      > parca imi vine sa asociez Mecosoft-ul cu jocruile cu Popas.

    • Show all 5 messages in this topic