      From: YO3GHM <yo3ghm@...>
      Subject: [RomanianHomeComputer] Re: CoBra + FDD
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Date: Monday, February 4, 2013, 3:51 PM

      Da ok....la faza cu CTC-ul ti-am raspuns fara sa citesc pîna la capat...sorry...dupa aia am vazut si restul paginii...Nu vreau acum sa discut de bufferi, o sa continuam într-um post separat si nici nu te contrazic la cum încarca CTC-ul CP/M-ul, ca nu am dezasamblat BOOT-ul ala în partea de IM2 pîna la capat.Am studiat doar partea de început, tiparire..key-scan , mutare blocuri de date prin memorie, etc...banuiesc ca ai observat ca se copiaza BOOT-ul în zona superioara de RAM pentru IM2 ?.....
      Deschid un post nou pentru cum lucreaza HC-test...

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, CoBra wrote:

      > Pai da, asta am spus si eu, iesirea INT a lui CTC este "open-drain" si ca urmare face echipa buna cu iesirea lui 7407 care aplica NKBI la intrarea INT a lui Z80.
      >
      > Si apropo de ce discutaram noi despre eliminarea celor 4 buferi de pe adrese, nu te contrazic cu privire la "cocosarea" formelor de unda a adreselor care ies din bufferi, dar conform cu ce zisei mai sus e nevoie de macar un buffer, pentru aplicarea lui NKBI la procesor, ca altfel iesirea TTL standard U17/11 nu va mai face echipa buna cu iesirea INT a lui CTC...

> [...]

    • Show all 71 messages in this topic