1749Re: [RomanianHomeComputer] Re: hc2000

    Nov 4, 2012

    --- On Sun, 11/4/12, Comisarul <radu14m@...> wrote:

    From: Comisarul <radu14m@...>
    Subject: [RomanianHomeComputer] Re: hc2000
    To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
    Date: Sunday, November 4, 2012, 3:14 PM

    Am observat( se vede si in poza atasamata de mine ) ca cablul de date de la floppy este rasucit.in altem poze de pe net nu este.

    Daca pun un floppy de PC, trebuie sa rasucesc inclusiv conectorul de alimentare, .
    Imi poate face cineva niste poze clare cu modul de conectare a floppy-ului de PC?

    Trimite-mi schema si am sa vad in limita timpului disponibil ce pot sa fac.
    as incepe binenteles de la partea de comanda a floppy-ului.

    --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Liviu Grama <liviu9@...> wrote:

    > Nu ,deoarece am tot fost plecat pe santiere in tara si in plus saptamana trecuta m-au prins niste dureri de masele din cauza curentului de nici nu mai stiu cate pastile am luat;
    >
    > Cred ca voi extrage toate circuitele de pe placa si voi pune barete de soclu ca sa pot verifica si pe viitor , dar cand voi avea timp...

    (Message over 64 KB, truncated)

  • Show all 18 messages in this topic