1742Re: hc2000

  • Comisarul
    Nov 3, 2012
      am incercat cu 3 floppy, acelasi comportament.
      Am alimentat si cu +-12V, nici o diferenta.

      Borderul se schimba la PRINT USR 14446, la CAT sau FORMAT ramane efectiv cursorul blocat, si trebuie sa dau reset.

      Panglica am inversat-o si atunci e ledul non stop aprins.

      O sa incerc cu alt cablu de date.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "Misu" <gadjomisu@...> wrote:

      > Salut,
      > daca led-ul ramane aprins cablul de date e pus invers. Nu ai nevoie de 12V, 5V e suficient.Cel putin la HC2000 al meu nu sunt decit 5V si masa.Daca nu e problema de cablu e posibil un defect prin partea de floppy de pe placa de baza.Borderul se schimba cind dai comenzi de genul CAT1,...?CP/M ai incercat? E posibil sa-ti mearga pe partea de CP/M si atunci e o problema pe partea de BASIC.Incearca mai intii un CP/M.
      > Salutari, Mihai.

    • Show all 18 messages in this topic