1738Re: hc2000

  • Comisarul
    Nov 3, 2012
      Am alimentat HC-ul direct de la o sursa de PC AT, nu ATX, cu +5 si masa.

      pinul 1 dinspre conectorul de casetfon necesita +5v, urmat de masa.
      Am identificat si masurat ianinte cu buzerul , pinul 14 ( + ) si 7 ( - ) de la IC/uri.

      HC-ul porneste, dar nu reusesc sa accesez unitatea de floppy.

      Am incercat cu comenzi de genul CAT 1, FORMAT "d";1
      nimic, nici un sunet...parca nu s-ar alimenta floppy-ul

      Tranzitorii din sursa nu primesc curent, de nici un fel.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Liviu Grama <liviu9@...> wrote:

      > Mda ... personal nu as incerca sa o repar - e o sursa in comutatie ; ca de obicei ideea a fost excelenta ,dar realizarea practica de 2 bani ; poate fi reparata daca ai suficienta rabdare sa reconstitui schema direct de pe placa ; iti trebuie experienta si rabdare de electronist.
      >
      > In cazul asta raman la ideea unei surse clasice care ar avea loc in aceeasi carcasa ; sau o sursa PC. Eu mi-am facut o sursa clasica dintr-un UPS defect din care am pastrat doar transformatorul si carcasa.

> [...]
    • Show all 18 messages in this topic