1735Re: hc2000

  • Comisarul
    Nov 2, 2012
      Multumesc de raspuns.
      Am sa identific prin metoda precizata alimentarea IC-urilor.

      Atasat e poza cu sursa:

      http://i46.tinypic.com/11tub04.jpg

      siguranta era arsa, am inlocuit-o dar fara efect.
      Intre carcasa sursei si radiatorul de aluminiu "longitudinal" este tensiune, 220V.

      Din pacate cobra cu acel decodor pal nu functioneaza, dar este in plan sa ma ocup mai intensiv de ea.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Liviu Grama <liviu9@...> wrote:

      > Firul albastru de -12V la sursele PC se gaseste pe conectorul de placa de baza; se poate folosi si sursa ATX / BTX cu conditia sa aiba aceasta tensiune.
      > ( multe modele mai noi nu au ) si iarasi conditia ca firul verde de pe conectorul de placa de baza sa fie cuplat permanent la masa - se poate pune un buton cu retinere pentru on/off.

> [...]
    • Show all 18 messages in this topic