      From: Comisarul <radu14m@...>
      Subject: [RomanianHomeComputer] Re: hc2000
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Date: Friday, November 2, 2012, 6:56 PM

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "Comisarul" <radu14m@...> wrote:

      > De astazi sunt fericitul posesor al unui hc2000, primit de bun, adica functional.
      > Din pacate sursa a cedat, asa ca apelez la ajutorul vostru.
      > Caut de mult timp asa un calculator, si nu imi permit sa/l alimentez gresit.
      > As dori binenteles sa repar sursa. Sunt anumite componente care cedeaza mai repede, si care as putea sa le schimb usor ?
      >
      > Am gasit totodata urmatoarele indicati de alimentare folosind o sursa de PC normala, non ATX:

      > HC-uri> To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com> Date: Sunday, June 8, 2008, 9:57 PM> > Salut!> >
> [...]

      5. Unitatea Floppy este iesita in afara din unitate, nu e in linie. E normal asa sa fie sau se poate baga mai inauntru.
      6. Pe spate unitatea are si un serial number - 2071. Stie cineva cate bucati au fost produse ?
      7. Nu am gasit niciunde informatii despre modul de upgrade al memoriei, la 128kb. Sau au fost si modele cu 128kb ?

      :)

    • Show all 18 messages in this topic