1624Re: Circuit video CoBra

  • jesse_blue7
    Aug 12, 2012
      Salutari YO3GHM !

      Pai prea multe nu cunosc, doar ce-am citit in fuga prin vol.1 din
      "Indrumar pentru electronisti - radio si televiziune", de Gazdaru si
      Constantinescu, e explicat destul de bine acolo numai ca nu m-am
      invrednicit sa citesc tot, dar am s-o fac si p-asta. Vreau sa ma apuc si
      de studiat programarea lui 8272 ca sa incep sa desfac firu-n patru cu
      CP/M-ul de Cobra, asa ca oi vedea cum am timp de toate.

      Nu pot sa zic ca am cautat din rasputeri, dar pe net n-am prea vazut
      subiectul codoarelor PAL abordat, iar carti despre asa ceva nu am si
      nici nu stiu care ar fi.
      Nu vreau sa te indemn sa pierzi timp cu treaba asta, ca timpul fiecaruia
      e totdeauna mai pretios decit ar crede ceilalti, fiecare stie mai bine.
      Atita doar ca ai mentionat tu singur ca aveai intentia sa scrii un fel
      de istoric. Dar sincer, nu va fi sfirsitul lumii daca nu te apuci de
      asta (cel putin pina pe 21 decembrie...:)

      Toate cele bune

      CoBra

      ========================================================================\
      ===========

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "YO3GHM" <yo3ghm@...>
      wrote:

      > Salut.
      > ...am revenit cu un raspuns..
      > ..asa e am destul de multa treaba la servici.
      >
      > Indicii ???..e netul plin si s-au scris destule carti (n-am acum o
      lista) cu explicatii cum functioneaza un codor PAL.
      > Pentru a întelege mai bine conceptul de "codor", trebuie studiat si
      cum functioneaza un "decodor" , adica un televizor.
      > E mult de vorbit pe tema asta, depinde acum cît de mult vrei sa
      aprofundam discutiile, nu stiu cît de mult cunosti tu partea asta cu
      emisia si receptia imaginii în televiziune.

      > ok..mai vorbim..73!
      >
      > --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "jesse_blue7"

      unde as putea gasi material pentru asa ceva?

      aici, dar e posibil sa fi cea initiala..care avea niste bug-uri...
      Telecoloru-lui si a Elcromu-lui...he..he..
      deficientelor,dar acum nu prea am inspiratie la "literatura".

    • Show all 11 messages in this topic