1619Re: Posibilitati de emulare HC91 sau HC2000 cu IF1 si unitate disc flexibil

  • george_chirtoaca
    Aug 10, 2012
      Salut Alex,

      Felicitari din nou pentru initiativa.
      Inca nu m-am prins cum pot raspunde pe SourceForge la mesajul tau, probabil pe mail, ca pe web vad thread-ul read-only.
      Parerea mea legat de subiect este:
      1. IF1-HC ar fi bine sa fie implementare separata, deoarece e un hardware specific destul de diferit de interfata originala, deci varianta 1A.
      2. Pentru HC as merge pe 2A, dar cu un singur model generic HC + IF1-HC + CP/M, deoarece nu exista diferente functionale intre modelele HC, doar diferente de implementare hardware. Iar variantele de HC fara IF1 sunt de fapt functional identice cu Spectrum 48K si nu ar necesita un model distinct. Intr-adevar sunt diferente de timing, dar nu cred ca exista vre-un software de HC care sa depinda de timing-ul specific HC, ci dimpotriva, software de Spectrum care ar avea probleme cu timing-ul diferit al HC-ului.

      Mersi.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Alex Badea <vamposdecampos@...> wrote:

      > Salut,

      > Am comis. Plus inca un patch cu care poti sa dai Microdrive 1 -> Save
      > si sa salvezi imaginea de floppy.

      > Acum mai multa vreme hacuisem logica pentru emulat bank-switching-ul
      > de CP/M (la PRINT USR 14446 clipea un cusor in stanga-sus). Dar
      > atunci nu aveam suport de floppy, si n-am ajuns nicaieri.
      >

      > Am demarat o discutie[1] pe lista de development de la fuse. Invit pe
      > aceasta cale pe cunoscatorii de aici sa arunce cu idei. In
      > particular, nu mi-e foarte clar exact ce versiuni de HC exista si care
      > sunt diferentele dintre ele.

> [...]
    • Show all 21 messages in this topic