1615Re: [RomanianHomeComputer] Re: Posibilitati de emulare HC91 sau HC2000 cu IF1 si unitate disc flexibil

  • Alex Badea
    Aug 7, 2012
    2012/8/4 george_chirtoaca <george_chirtoaca@...>:

    > Salut,
    >
    > Am compilat pentru Windows emulatorul Fuse cu modificarile lui Alex Badea. Il gasiti aici: http://groups.yahoo.com/group/RomanianHomeComputer/files/PC%20Tools/fuse-hc.zip . Deci poate emula un HC cu discheta. Imaginile dischetelor trebuie redenumite sa aiba extensia .mgt si se deschid din meniul Media->Interface 1->Microdrive 1->Insert. Modificarile pe care le-am facut eu sunt
    > - pentru a putea deschide imaginile dischetelor din meniu
> [...]

    Genial :) Multumim pentru fix. In afara de bitul 0 setat pe 0, e la
    fel de importanta comentarea lui disk_write() -- altfel probabil se
    corupe starea fdc-ului, si Basic raporteaza "Disk error". Nu m-ar
    mira acum sa fie emularea mai rapida ca masina fizica, unde din cate
    am inteles bitul 0 se resteaza dupa un oareshce delay.

    E ok sa comit modificarile tale (i.e. patch-ul atasat) in tree-ul de pe github?

    Cheers,
    Alex
  • Show all 17 messages in this topic