1614Re: Posibilitati de emulare HC91 sau HC2000 cu IF1 si unitate disc flexibil

  • george_chirtoaca
    Aug 4, 2012

      Am compilat pentru Windows emulatorul Fuse cu modificarile lui Alex Badea. Il gasiti aici: http://groups.yahoo.com/group/RomanianHomeComputer/files/PC%20Tools/fuse-hc.zip . Deci poate emula un HC cu discheta. Imaginile dischetelor trebuie redenumite sa aiba extensia .mgt si se deschid din meniul Media->Interface 1->Microdrive 1->Insert. Modificarile pe care le-am facut eu sunt
      - pentru a putea deschide imaginile dischetelor din meniu
      - pentru a optimiza citirea dichetei, care mergea mai greu decat in realitate. Aparent era de la bitul de stare a motorului floppy (bitul 0) care se citea pe porturile 5 si 7. L-am lasat 0 in loc de 1.
      Scrierile pe discheta se fac doar in memorie, imaginea nu e alterata.

      Nu e o versiune completa, dar se poate folosi.
      Multumiri lui Alex Badea pentru implementare.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "george_chirtoaca" <george_chirtoaca@...> wrote:

      > Felicitari ca te-ai incumetat la treaba asta.
      > M-am uitat pe cod, de mai multe ori :). Se vede experienta ta, sunt multe detalii tehnice implementate acolo. Tare as vrea sa-l compilez si eu si sa-l incerc, dar trebuie sa ma deprind cu procesul de compilare pe Linux.
      > Timpul de CAT la mine e cam 10 secunde pe un HC 2000.
      > Multumim!

    • Show all 17 messages in this topic