1604Re: Circuit video CoBra

  • jesse_blue7
    Jul 10, 2012
      Multumiri multe, Liviu si YO3GHM !!!

      Am gasit schema codorului, acum sint inca la scirbici si nu pot sa compar cu schema pe care am folosit-o eu, dar cred ca este derivata din aia. Schema aia e cu bug-uri intr-adevar.

      YO3GHM, daca reusesti sa faci istoricul ala am sa vreau sa-l pun pe site la mine cind l-oi porni (fir-ar, de doi ani de zile ma tot screm sa-l pornesc, dar pt. asta tre sa mai adaug o gramada de continut... ca sa contina totusi ceva...). Ar fi o treaba tare meseriasa, un istoric. Eu habar n-am de codoare PAL.

      Cit despre manual CoBra, Liviu, am o copie scanata de la Roelof, mi-a trimis-o de acum 3 ani si va fi pe site cind il pornesc. Afara de asta am reeditat eu insumi continutul manualului pornind de la copia de la Roelof si am scos o copie in engleza, format PDF. In engleza deoarece Roelof e interesat de asa ceva. Paradoxal, n-am reusit s-o fac si in romana, dar va veni si momentul asta. Afara de asta am mai reeditat manualul Cobra BASIC original si manualul CPM original, de data asta in romana.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "YO3GHM" <yo3ghm@...> wrote:

      > Salutare..
      > Vad ca ti-a raspuns Liviu mai repede..
      > ok...daca zici ca ai folosit o schema cu 4 TTL-uri , este cea de aici, dar e posibil sa fi cea initiala..care avea niste bug-uri...
      > eu am corectat unul dintrele, iar celalat nu prea conta pe vremea Telecoloru-lui si a Elcromu-lui...he..he..
      > Vroiam sa fac un scurt istoric al codoarelor PAL si a deficientelor,dar acum nu prea am inspiratie la "literatura".
      > Poate în week-end..he..he..
      > 73!

    • Show all 11 messages in this topic