1601Re: [RomanianHomeComputer] Re: Circuit video CoBra

    Jul 10 9:35 AM
      Salut
      Codorul pal (YO3GHM) il gasesti in sectiunea :

      Files > Documentation > Schematics > Cobra

      sau (sunt specificate mai clar puctele de conexiune pe cablaj)

      Files > Documentation

      L-am realizat si eu si merge foarte bine.

       Gasesti de asemenea link la manualul tehnic CoBra refacut de Roelof (este explicata acolo functionarea inclusiv pe video) pe pagina lui George :

      Spor
      Liviu - YO7HLQ

      P.S.
      Personal multumesc inca odata celor 3 forumisti amintiti mai sus.