1526Re: Caseta "Totul despre ... Z80"

  • psanyi
    Jan 10, 2012
      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "tdragoslaurentiu" <tdragoslaurentiu@...> wrote:

      > Buna seara
      >
      > Ma intereseaza programul VISIBLE-Z80 pt.ambele calculatoare mentionate, ati putea posta fisierele in sectiunea files? Am 2 calculatoare aMIC, din pacate identice (varianta "uzuala" cu conector TV si casetofon). Ambele au monitorul Z80 si Basic extins. La unul din ele nu functioneaza Basic-ul, dupa ce execut comanda G0800 apare pe ecran "13E2". Daca va mai intereseaza Basic-ul spuneti cum sa va ajut. Am si un PRAE dar inca nu l-am probat sa vad daca functioneaza.
      >
      > Dragos

      Apreciez munca ta !

      Eu as dori sa fac unul dintre hc -uri sau chiar si amic-ul pe un FPGA Altera Cyclone (tot sistemul intr-un singur chip sau SoC cum se mai spune). Deocamdata proiectul meu este in dezvoltare. Z80 -ul in VHDL se poate gasi gratuit pe site-ul http://www.opencores.org, dar in afara de MPU mai sunt multe de facut. Deocamdata sunt la dezvoltarea partii video pe care as dori sa-l rulez pe un monitor VGA ,nu pe un Tv.

      Orice imagine de memorie ROM este binevenita.
    • Show all 7 messages in this topic