127Re: Ajutor in identificarea unei carti

    Oct 11, 2006
      Salut,

      Daca am aduna in mega bytes, nu am umple nici un sfert de CD :).
      O alte idee pt distributia materialelor intr-un spatiu permanent
      online, mai mare, ar fi Google Pages unde intentionez sa fac o pagina.

      Si apropos, azi, 11 octombrie, se implineste 1 an de la infiintarea
      grupului :). Cred ca am avut de invatat multe de la acest grup si de
      la membri lui. Sper sa se extinda in continuare si sa lucram la
      realizarea urmatoarelor obiective:
      - documentare
      - scanare carti romanesti
      - scanare manuale
      - digitizare soft romanesc
      - noi proiecte soft
      - noi proiecte hardware
      Daca aveti sugestii, lista e deschisa.

      Proiecte (programe) la care m-am gandit sau contribuit:
      - o librarie pentru acces la disc pe HC, la nivel de fisiere si sectoare
      - catalog extins pt dischetele de HC, e implementat 80%, va utiliza
      libraria de disc
      - un manager de fisiere pt. HC, cu interfata semi-grafica, va utiliza
      libaria de disc si o librarie pentru interfata grafica scrisa de
      Cristi Grecu.
      - o interfata de port serial pentru HC, proiectata de Cristi Grecu
      - un compresor performant (aprox. ca zip) de imagini pentru HC,
      ruleaza pe PC, va produce imagini (screen$) auto-extractabile pe HC,
      implementat 50%
      - extindere HCDisk pentru mai multe formate de disc si imagini de
      disc, inclusiv HC Basic si HC CP/M, eventual asemanator 22dsk,
      implementat 50%
      - scanare carti/manuale legate de calculatoarele romanesti
      - digitizare (in format tap sau tzx) de soft-uri romanesti

      Un an nou cu spor! :)

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Catalin Ispasoiu
      <n_icf@...> wrote:

      > Salut,
      >
      > Ar fi interesant, daca tot ce a scos acest grup,
      > sa fie compilat pe un dvd sau dvd-uri si apoi distribuite.

      {font-size:13px;font-family:arial,helvetica,clean,sans-serif;}

    • Show all 9 messages in this topic