119Re: [RomanianHomeComputer] Ajutor in identificarea unei carti

    Sep 9, 2006
      Eu stiu de aceasta carte si cred ca o si am. Poate o scanam, daca e cea care te intereseaza:
      http://www.librarie.net/carti/7348/Cum-sa-realizam-jocuri-pe-calculator-Ion-Diamandi

      dcmsoft_goc <dcmsoft_goc@...> wrote:
      Buna ziua tuturor,

      Am o carte (mai bine zis ramasitele ei) care a stat la baza
      introducerii mele in programare, si as dori sa o identific mai precis
      ca sa o pot consulta la Biblioteca Nationala (unde stiu precis ca
      exista). Din pacate, tocmai cele mai importante elemente de
      identificare s-au pierdut (copertile si primele cateva pagini
      exterioare din ambele directii), asa ca problema nu e foarte simpla.
      Pot spune despre carte ca avea un titlu de genul "Ghidul realizarii
      jocurilor pe ZX spectrum" sau "Cum sa realizam jocuri pe ..."
      (cuvinte-cheie: jocuri, realizare), si ca, printre programele featured
      erau: unul 'paianjeni si piramide', unul 'tarzan', si unul care desena
      un elicopter imens pe ecran.

      Daca este cineva care stie precis la ce carte ma refer, as aprecia
      informatii cu privire la titlul exact, anul aparitiei, editura,
      autorii, si mai ales ISBN. Nu sper sa mai aiba cineva vreun exemplar
      'spare', dar inarmat cu identificarea pot consulta volumul la BN
      oricand am nevoie sa imi mai gadil corzile nostalgice.. . :)

      Multumesc pentru atentie.

      Do you Yahoo!?
      Get on board. You're invited to try the new Yahoo! Mail.

    • Show all 9 messages in this topic