1186Re: [RomanianHomeComputer] problema cu afisarea la un HC 91

    Feb 17, 2011
      Pe iesirea composite cum se vede?incearca (daca nu ai facut asta deja) sa cuplezi iesirea videocomplex la intrarea AV a tv-ului si spoune-ne cum se vede;

      --- On Thu, 2/17/11, Nicolae Popa <nickxyzt@...> wrote:

      From: Nicolae Popa <nickxyzt@...>
      Subject: [RomanianHomeComputer] problema cu afisarea la un HC 91
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Date: Thursday, February 17, 2011, 1:29 PM

      Salut,

      Tocmai am primit un HC 91. Nefolosit probabil de cand a fost fabricat :)

      Functioneaza bine, raspunde la comenzi, doar ca afiseaza culoarea initiala la PAPER ca fiind violet (si nu alb, cum ar trebui). De asemenea, din textul initial (HC91 - ICE FELIX) se vede doar cuvantul FELIX, dar in partea din stanga jos.

      Afisarea se face in BORDER, nu in PAPER. Am incercat un PRINT PI si il afiseaza langa coltul din dreapta sus al PAPER.

      Pe alte frecvente TV (unde insa se vede prost), se vede corect (alb/alb), doar ca nu reusesc sa stabilizez imaginea (adica este foarte foarte proasta calitativ).

      Ma poate ajuta cineva cu descoperirea cauzei acestei probleme de afisare?

      Nu l-am desfacut sa schimb vreun condensator... inca.
      Si sunt nerabdator sa mai joc un R-Type pe hardware original :)

      Orice sugestie este binevenita.

    • Show all 5 messages in this topic