1080Re: Doritori interfata AY + citire de pe card CF etc

  • cyware2001
    Sep 8, 2010
      Nu cred ca va merge in paralel cu IF1 deoarece inlocuieste ROM-ul (il dezactiveaza cu ROMCS).

      Fisierele compatibile vor fi scrise cu un soft special. Interfata este cea a lui Pera Putnik cu un AY si Kempston adaugat.

      Rom-ul va fi in EPROM dar cred ca am sa ofer posibilitea de incarcare de ROM in flash.

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, "George Chirtoaca" <george_chirtoaca@...> wrote:

      > Sunt si eu interesat.
      > Ce format de fisier ar putea incarca? Z80, SNA, TAP?
      > Va merge in paralel cu IF1?
      > Inteleg ca inlocuieste ROM-ul de BASIC al HC-ului. Atunci ar fi interesant sa avem acces si la acel ROM nou, pentru modificari, daca e in memorie flash.
      >
      > Mersi.

    • Show all 16 messages in this topic