      From: cyware2001 <cyware2001@...>
      To: RomanianHomeComputer@yahoogroups.com
      Sent: Mon, September 6, 2010 9:06:04 PM
      Subject: [RomanianHomeComputer] Re: Doritori interfata AY + citire de pe card CF etc

      La prima strigare estimez costul la 150-200 ron. Asta cu un card de 1 Gb inclus. Eu nu raman cu mare lucru in orice caz, si nici o imbogatire rapida nu planuiesc ;). Doar cardul CF 1 Gb cu slot + AY se duc spre 100 roni.

      Am posibilitatea de a testa interfata pe urmatoarele sisteme: Cip 03, HC 91; HC91+ (128k), Sinclair Spectrum 48 si 128 (originale), Sintez rusesc. Cobra nu am dar nu vad de ce nu ar merge. Din studiile mele de pana acum toate semnalele necesare par a fi prezente la magistrala. Asta inseamna conectarea directa, fara modificari hardware.

      Aceasta interfata materializeaza doua vise ale mele: ofera suport de sunet nativ de AY (multi habar nu au ce inseamna asta pentru un HC), precum si posibilitatea de incarcare instantanee a softului de pe card.
      Posibilitatea de accesare de pe un suport minuscul a majoritatii softului creat pentru spectrum arunca casetele si disketele la gunoi. Se pierde "savoarea" dar eu personal n-o regret, mai ales ca la timpul nostru limitat jucarea unui joc pe masina originala in loc de emulator este un lux, implicand multi nervi si timp pierdut (casete care nu merg, conversii de semnale/fisiere, etc).

      --- In RomanianHomeComputer@yahoogroups.com, Liviu Grama <liviu9@...> wrote:

      > 1. Eu sunt unul dintre doritori...depinde in oarecare masura de buget (poate poti estima chiar "grosier" un pret +/- 100RON) si daca modulul poate fi atasat la hc/cobra fara modificari interne ,eventual sa fie necesara doar adaptare de conector de extensie - vezi diferentele hc-cobra-sinclair (asta pentru cei care nu au experienta in electronica).
      > 2. Si daca o sa mearga treaba (adica o sa crezi ca e rentabila) ar fi interesant si un modul USB-RS232 :a fost mai demult pe grup o astfel de idee care personal mi s-a parut interesanta.

> [...]

    • Show all 16 messages in this topic